Blender 3D-ohjelman perusteet osa 2

Tässä tutoriaalissa opitaan mm seuraavia asioita:
-Referenssikuvan avulla mallintaminen
-Uv-mapping ja teksturointi
-Fysiikkapohjainen animointi

Lataa harjoituksessa käytettävä klaffitekstuuri klikkaamalla alla olevaa kuvaa:

klaffi big texture

Yksi vastaus artikkeliin ”Blender 3D-ohjelman perusteet osa 2

  1. Kurssilla tutustutaan peleissa tarvittavaan 3D-grafiikan ja animaatioiden tuottamiseen. Kurssilla opiskellaan suositun Blender 3D-grafiikkaohjelmiston kayttoa. Blender on ilmainen avoimen lahdekoodin ohjelma, jolla voi tuottaa ammattitasoista materiaalia. Kurssilla kaydaan ohjelman kayton perusteet, seka tehdaan erilaisia harjoitteita 3D-mallinnuksesta ja animaatioista.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *